بنیاد جهانی سُخن گُستران سبزمنش، Sabz manesh Foundation
مجموعه اشعار شاعران معاصر و شاعران جوان و بزرگترین پایگاه ادبی شعر، معرفی شاعران ، طنز، ادبیات فارسی، داستان نویسی، مقاله نویسی، و واژه سازی میباشد.

(آیه­ ی عشق) را از سایت سبزمنش بخوانید

واحد انتشاراتی بنیاد جهانی سبزمنش افتخار دارد که چهاردهمین اثر نشراتی­اش را که گزینه شعری بانو سویتا رحمانی، عضو ارشد و فعال سبزمنش است، تقدیم شما می­نماید.

(آیه­ ی­ عشق) از سوی واحد انتشارات بنیاد جهانی سبزمنش و نشر دانشیاران در ۸۰ صفحه به قطع رقعی بعد از طی مراحل قانونی و گرفتن شابک بین المللی، رده بندی کنگره، رده بندی دیویی و شماره کتابشناسی ملی، امروز۱۲ عقرب/ آبان۱۴۰۱ خورشیدی در کشور ایران تن پوش چاپ به تن کرده و به زیور چاپ آراسته گردید.

 

(آیه­ ی عشق)؛ مجموعه­ ی شعری روح­افزا و دل­انگیزِ دکتر سویتا رحمانی است که از سوی سبزمنش به زیور چاپ آراسته شده و فضای شعر و ادبیات معاصر را عطر­آگین نموده است. یقینا شاعر خوش قریحه(سویتا رحمانی) که همزمان در کنار سرایش شعر، مسوولیت تعلیم و تربیه فرزندان سرزمین بلخ باستان را به عنوان یک آموزگار متعهد به عهده دارد و در بخش صحت نیز صاحب دستاورد خوب است، قابلیت حمایت و تشویق همه جانبه را دارد و ما مفتخریم که بانو رحمانی را در کنار سایر دوستداران سبزمنش به عنوان عضو ارشد و فعال با خود داریم.

بنیاد جهانی سبزمنش با درک رسالت فرهنگی و ارزشی؛ متعهد به تشویق و رشد شخصیت­های فرهنگی بوده، می­کوشد با نشر آثار مفید، مؤثر و مورد نیاز جامعه به ویژه شعر و ادبیات؛ سهمی هرچند اندک در آگاهی بخشی، توسعه­ی فکر، معنویت، فرهنگ، ادب و معرفت انسانی ایفا نماید.

واحد انتشاراتی بنیاد جهانی سبزمنش افتخار دارد که چهاردهمین اثر نشراتی­اش را که گزینه شعری بانو سویتا رحمانی، عضو ارشد و فعال سبزمنش است، تقدیم شما می­نماید.

نمونه شعر:

ای جان من! بیا که مرا بی‌تو تاب نیـــست

در دیده از برای تو، تا صبح خواب نیست

 

چندیست با خیال تو دل شاد می‌کــــــنم

اکنون اگرچه موسم وفصل شباب نیست

 

جانم کنون ز سوی تو نی عشق و آتشی‌ست

گویی دگر سما و شرارِ شهاب نیــــــست

 

می‌ترسم از روند محبت کزین ســــــبب

گرجان دهم به راهِ تو گویی حساب نیست

گفتم: بیا عزیز دل از بهرِ صـــــــید من

گفتی: برای صید تو چنگ عقاب نیست

 

گفتم: در آســــمان دلت تک ستاره­ام

گفتی: برو که حسن تو چون ماهِتاب نیست

 

بگذار سربه سیـــنه­ ی من تا بگویمـــت

از من جدا مشو که مرا بی­تو تاب نیست

 

واحد نشر(بنیاد جهانی سبزمنش) با تخفیف ویژه در بخش‌های:

ویراستاری، صفحه‌آرایی، طراحی جلد، دریافت مجوز‌های لازم اعم از(شابک، فیپا، مجوز چاپ، اعلام وصول) و تبدیل پایان نامه­ها به کتاب از ۱۰ جلد الی…

در کمترین زمان با بهترین کیفیت به زبان­های مختلف از تمام کشورها در خدمت شماست!

اگر میخواهید کتاب­های شما با ستانداردهای جهانی چاپ شود و در سایت های مختلف دنیا از جمله: (سبزمنش و عقاب نیوز) به معرفی گرفته شود؛ انتشارات سبزمنش را انتخاب نمایید.

واتساپ: ۰۰۹۳۷۰۰۷۲۰۹۵۳///   شماره تماس در ایران: ۰۹۹۴۰۷۸۹۶۴۵

ایمیل:

[email protected]

[email protected]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.