بنیاد جهانی سُخن گُستران سبزمنش، Sabz manesh Foundation
مجموعه اشعار شاعران معاصر و شاعران جوان و بزرگترین پایگاه ادبی شعر، معرفی شاعران ، طنز، ادبیات فارسی، داستان نویسی، مقاله نویسی، و واژه سازی میباشد.

حسرتی در سکوت شب، گزینه دوبیتی ­های فرزاد فرامهر از سوی سبزمنش منتشر شد

واحد انتشاراتی بنیاد جهانی سبزمنش افتخار دارد که گزینه دوبیتی­های جوان فرهیخته، پرتلاش و دوبیتی­سرای معروف­محترم­(فرزاد فرامهر، عضو فعال بنیاد جهانی سبزمنش) را پیش­کش شما عزیزان می­نماید

نخستین اثرشعری فرزاد فرامهر، عضو فعال بنیاد جهانی سبزمنش زیر نام (حسرتی در سکوت شب) با پیش سخن سبزمنش از سوی واحد نشراتی سبزمنش و نشرزرین مهر در 106صفحه با قطع رقعی و صحافت زیبا که دربرگیرنده 201 قطعه دوبیتی می باشد بعد از دریافت مجوز و شابک بین المللی، امروز منتشر و روانه بازار کتاب شد.

آقای فرامهر، گرایش عجیبی به ادبیات، بخصوص شعر و نویسندگی دارد که همین علاقه او را مبدل به یک شاعر و نویسنده خوش ذوق در اجتماع ساخته است.

اولین غزل او در سال ۱۳۹۴ زیر نام “شقایق­ها پر پر شد” در هفته نامه «موج نخست» و غزل بعدی متعاقبن در هفته­نامه «سبزمنش» نشر شده و اشعار دیگر او در سایر روزنامه‌ها و کتاب‌ها به شکل متفرقه انتشار یافت. ناگفته نماند که وی به عنوان یکی از دوبیتی­سرایان در میان جوانان شهره است و دوبیتی‌هایش بیشتر در صفحات اجتماعی دست به دست می‌شود، که اینک نمونه­های آن را اینجا می­خوانید:

زمین، سبز و چراغان گشته با تو

خوشی‌هایم، فراوان گشته با تو

به یُمنِ آن نگاهِ مهربانت

دلِ ما غرقِ ایمان گشته با تو

 

نباشی، زندگی زیبا نمی‌شه

بدونت چشمه‌ها دریا نمی‌شه

به هر جا که گلستان بود رفتم

گلی مانند تو پیدا نمی‌شه

دو چشمت کاش دردِ سر نمی‌بود

و بر عشقت مرا باور نمی‌بود

چی می‌شد ای خدا، در روزگارم

کز این غم دیده‌هایم تر نمی‌بود

واحد انتشاراتی بنیاد جهانی سبزمنش افتخار دارد که گزینه دوبیتی­های جوان فرهیخته، پرتلاش و دوبیتی­سرای معروف­محترم­(فرزاد فرامهر، عضو فعال بنیاد جهانی سبزمنش) را پیش­کش شما عزیزان می­نماید.

بنیاد جهانی سخن گستران سبزمنش به عنوان یک نهادِ مستقلِ فرهنگی و جهان شمول به قول پروفسور سید حسن امین به پایمردی و درایت مؤسس و دبیر­کل اجرایی آن(محترم الحاج دکتر بسم‌الله شریفی، شهروند شرافتمند، حقوقدان و شاعر افغانستانی) با رویکرد فرهنگی- ارزشی، اواخر سال 1394 خورشیدی در افغانستان تاسیس شده و اکنون از اثر تلاش­های مؤثر دوستداران سبزمنش از حوزه ملی افغانستان به 27 کشور دنیا توسعه و گسترش یافته است.

واحد انتشاراتی بنیاد جهانی سبزمنش با درک رسالت فرهنگی و ارزشی؛ متعهد به تشویق و رشد شخصیت­ های فرهنگی بوده، می­کوشد با نشر آثار مفید، مؤثر و مورد نیاز جامعه به ویژه شعر و ادبیات، سهمی هرچند اندک در آگاهی بخشی، توسعه­ ی فکر، معنویت، فرهنگ، ادب و معرفت انسانی ایفا نماید.

واحد نشر(بنیاد جهانی سبزمنش) با تخفیف ویژه در بخش‌های:

ویراستاری، صفحه‌آرایی، طراحی جلد، دریافت مجوز‌های لازم اعم از(شابک، فیپا، مجوز چاپ، اعلام وصول) و تبدیل پایان نامهها به کتاب از 10 جلد الی…

 در کمترین زمان با بهترین کیفیت به زبانهای مختلف از تمام کشورها در خدمت شماست!

نشانی برقی: [email protected]

 [email protected]

ویب سایت: www.oqabnews.com

ویب سایت: www.sabzmanesh.net

واتساپ: 0093700720953   ///   شماره تماس:  09940789645 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.