بنیاد جهانی سُخن گُستران سبزمنش، Sabz manesh Foundation
مجموعه اشعار شاعران معاصر و شاعران جوان و بزرگترین پایگاه ادبی شعر، معرفی شاعران ، طنز، ادبیات فارسی، داستان نویسی، مقاله نویسی، و واژه سازی میباشد.

مزامیر آتش، گزینه‌ی شعری عضو فعال بنیاد جهانی سبزمنش منتشر شد

مزامیر آتش‌ گزینه‌ی شعری، حاج محمدی ابراهیم(قمر)

مزامیر آتش، گزینه‌ی شعری عضو فعال بنیاد جهانی سبزمنش منتشر شد

گزینه‌ی شعری{{مزامیر آتش}} اثر جدید ابراهیم حاج‌محمّدی《قمر》عضو فعال و مؤثر بنیاد جهانی سخن گستران سبز منش در چهارصد و هفتاد و چهار صفحه با تقریظی از پروفسور سیّد حسن امین و مقدّمه‌ای از استاد خوش‌عمل کاشانی به زیور طبع آراسته گردید. این کتاب مشتمل بر دوصد و هشتاد و چهار غزل، هفده مسمّط و مستزاد و ترکیب بند، ده قصیده، چهل و پنج اثر طنز و فولکلوریک و هشت چهار پاره است.
ابراهیم حاج‌محمّدی《قمر》 از شاعران بنام استان خراسان رضوی و زادگاه شهید آیه الله مطهری- فریمان- است که احراز مقام نخستِ شعر آیینی در چهارمین اجلاس جهانی شاعران و دریافت لوح زرّین و لیسانس افتخار از دانشگاه ابن سینای تاجیکستان و نیز احراز مقام دوم شعر طنز در همین اجلاس و دریافت لوح سیمین و دیپلم افتخار از دانشگاه ابن سینای تاجیکستان را در کارنامه درخشان ادبی خود دارد. ایشان همچنین بعنوان ملک‌الشعرای وبسایت ادبی شعر پاک معرفی گردیده است. و علاوه بر این مدیر ناظر علمی و کیفی جمعیت شاعران آزاد ایران در استان‌های خراسان رضوی است.
شرح مبسوط نخستین غزل از دیوان حضرت بیدل و نیز آیات موزون افتاده‌ی قرآن کریم از جمله مقالاتی است که به قلم این شاعر فرهیخته در وبسایت های معتبر منتشر شده است.
شایان ذکر است که کتاب《مزامیر آتش》 مشتمل بر آثار سنّتی این شاعر خراسانی است. و بزودی آثار نیمایی و نیز سپید سروده‌های ایشان در مجموعه‌‌هایی جداگانه به همّت بنیاد جهانی سخن گستران سبز منش به زیور طبع آراسته می‌گردد تا در دسترس فرهیختگان و علاقه‌مندان به شعر و ادب قرار گیرد.

واحد نشر بنیاد جهانی سُخن گُستران سبزمنش با معیار های نشر بین المللی در خدمت شماست…
واتساپ:
۰۰۹۳۷۰۰۷۲۰۹۵۳
۰۹۹۴۰۷۸۹۶۴۵

سایت:
Www.sabzmanesh.net

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.