بنیاد جهانی سُخن گُستران سبزمنش، Sabz manesh Foundation
مجموعه اشعار شاعران معاصر و شاعران جوان و بزرگترین پایگاه ادبی شعر، معرفی شاعران ، طنز، ادبیات فارسی، داستان نویسی، مقاله نویسی، و واژه سازی میباشد.

(نور محبت) گزینه شعری سویتا رحمانی، از سوی سبزمنش منتشر شد

(نور محبت)گزینه شعری بانو سویتا رحمانی، از سوی واحد انتشاراتی بنیاد جهانی سبزمنش در 80 برگ با مقدمه صالح محمد خلیق، شاعر و محقق توانا، تن پوش چاپ به تن کرد و به زیور چاپ آراسته گردید.

شاعر زیبا بیان ما(سویتا رحمانی) در کنار سرایش شعر و آموزگاری، به عنوان یک دکتر(پزشک) خوب و متعهد در بخش صحت(بهداشت) صاحب دستاورد خوب بوده و در میان مردم از شهرت نیک و بسزایی برخوردار است. ما در بنیاد جهانی سبزمنش مفتخریم که بانو رحمانی را در کنار سایر دوستداران سبزمنش به عنوان عضو ارشد و فعال با خود داریم.

بنیاد جهانی سبزمنش با درک رسالت فرهنگی و ارزشی؛ متعهد به تشویق و رشد شخصیت­های فرهنگی بوده، می­کوشد با نشر آثار مفید، مؤثر و مورد نیاز جامعه به ویژه شعر و ادبیات؛ سهمی هرچند اندک در آگاهی بخشی، توسعه­ی فکر، معنویت، فرهنگ، ادب و معرفت انسانی ایفا نماید.

بنیاد جهانی سخن گستران سبزمنش به عنوان یک نهادِ مستقلِ فرهنگی و جهان شمول به قول پروفسور سید حسن امین، به پایمردی و درایت مؤسس و دبیر­کل آن محترم الحاج دکتر بسم‌الله شریفی­(شهروند شرافتمند، حقوقدان و شاعر افغانستانی) با رویکرد فرهنگی- ارزشی، اواخر سال 1394 خورشیدی در افغانستان تاسیس شده و از اثر تلاش های مؤثر دوستداران سبزمنش از حوزه ملی افغانستان به 26 کشور دنیا توسعه و گسترش یافته است.

بنیاد جهانی سبزمنش با درک رسالت فرهنگی و ارزشی؛ متعهد به تشویق و رشد شخصیت­های فرهنگی بوده، می­کوشد با نشر آثار مفید، مؤثر و مورد نیاز جامعه به ویژه شعر و ادبیات، سهمی هرچند اندک در آگاهی بخشی، توسعه­ی فکر، معنویت، فرهنگ، ادب و معرفت انسانی ایفا نماید…

نمونه های شعری:

بر هردلی که جَلَوه­ی نور محبت است

آن نـور بـی­زوالِ ظهـور محبـت اسـت

 

بیهودگیست این همه دنبال راز عشق

ای وای بر فؤادِ که کور محبت است

 

چشمم نزول مُصَحَف عشق است، خیره شو

هر آیـه اش گـواهِ حضـور محبـت اسـت

 

صد¬ها به مثل من شده حیران ناز او

هر جا خرام اوست، سُرور محبت است

 

آیینـه­ی عیـوب، شـکستـی که وارهـی

گفتی که این خطا و فجور محبت است

 

اینجا اگر تو هم، چو من آسوده نیستی

غافل مشو که این همه شور محبت است

 

واحد نشر(بنیاد جهانی سبزمنش) با تخفیف ویژه در بخش‌های:

ویراستاری، صفحه‌آرایی، طراحی جلد، دریافت مجوز‌های لازم اعم از(شابک، فیپا، مجوز چاپ، اعلام وصول) و تبدیل پایان نامه¬ها به کتاب از 10 جلد الی…

در کمترین زمان با بهترین کیفیت به زبان¬های مختلف از تمام کشورها در خدمت شماست!

اگر میخواهید کتاب­های شما با ستانداردهای جهانی چاپ شود و در سایت های مختلف دنیا از جمله: (سبزمنش و عقاب نیوز) به معرفی گرفته شود؛ انتشارات سبزمنش را انتخاب نمایید.

واتساپ: 0093700720953///   شماره تماس و واتساپ در ایران: 09940789645

ایمیل:

[email protected]

[email protected]

سایت سبزمنش:

www.sabzmanesh.net

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.