بنیاد جهانی سُخن گُستران سبزمنش، Sabz manesh Foundation
مجموعه اشعار شاعران معاصر و شاعران جوان و بزرگترین پایگاه ادبی شعر، معرفی شاعران ، طنز، ادبیات فارسی، داستان نویسی، مقاله نویسی، و واژه سازی میباشد.

کریم الله حسینی عضو فعال بنیاد جهانی سبزمنش/ افغانستان

کریم الله حسینی

کریم الله حسینی فرزند مولانا محب الله سال ۱۳۶۵ خورشیدی در قریه تاجیک های بغلان مرکزی زمینی شده و بعد از سپری نمودن دروس ابتدایی در مسجد، سال ۱۳۸۶ از مکتب لیسه عالی بغلان مرکزی فارغ شده است.

آقای حسینی در یک خانواده مجاهد، مذهبی و متوسط بزرگ شده؛ در کنار فعالیت فرهنگی، مدنی و اجتماعی، مدت دوسال(1387 تا 1388) به صفت آموزگار در مکتب مسجد سفید ایفای وظیفه نموده است.

از سال 1384 تا اکنون با جمعی از هم اندیشان در کنار آقای بسم الله شریفی قرار داشته و در بخش های مختلفی از نهاد های زیر به عنوان عضو همکار، ، گزارشگر، مسوول روابط، مسوول کتابخانه و معاون اجرای مسوولیت نموده است:

نشریه کاروان بیان، نهاد فرهنگی و اجتماعی مردم روشن ضمیر میهن، هفته نامه ندای پامیر، هفته نامه عقاب، عقاب نیوز، کتابخانه معرفت و بنیاد جهانی سبزمنش.

حسینی، سال ۱۳۹۰ در دانشگاه هیواد (رشته حقوق و علوم سیاسی) به صفت دانشجو شامل و در اواخر سال ۱۳۹۳از دانشگاه مذکور به درجه عالی از دانشکده حقوق و علوم سیاسی فارغ گردیده است.

آقای حسینی مدتی زیادی به صفت مشاور، یاور و مدیر معاشات ریاست شهرداری پلخمری ولایت بغلان ایفای وظیفه نموده، در کنار ماموریت رسمی در شهرداری، نشریه را  بنام (هفته نامه شهرداری) که دو شما ره آن منشتر شده است، مدیریت می نمود. آقای حسینی گاهی شعر میسراید و گاهی هم مینوسد، اما؛ در فعالیت های اجتماعی درخشش بیشتر داشته و همواره در خدمت مردم قرار دارد. جوان جسور، نترس و فعال بوده، در سمت و سو دادن کارهای فرهنگی، اجتماعی و خیریه همواره پیش دستی می نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.