بنیاد جهانی سُخن گُستران سبزمنش، Sabz manesh Foundation
مجموعه اشعار شاعران معاصر و شاعران جوان و بزرگترین پایگاه ادبی شعر، معرفی شاعران ، طنز، ادبیات فارسی، داستان نویسی، مقاله نویسی، و واژه سازی میباشد.

پروژه موسیقی راک بلوز به سبک متفاوت

در عرصه هنر، گاها اتفاقاتی نادر و جذابی رخ می دهد که  ماندگاری خاصی در پی دارد

همکاری مشترک استاد «شمس لنگرودی» و «حمیدرضا بصیرت» در پروژه موسیقی جدید با آهنگسازی و تنظیم «علیرضا خشتی» و خوانندگی مشترک استاد« شمس لنگرودی» و «حمید رضا بصیرت» بروی یکی از اشعار زیبای استاد لنگرودی بزودی منتشر خواهد شد.

 به گزارش سبزمنش، در عرصه هنر، گاها اتفاقاتی نادر و جذابی رخ می دهد که  ماندگاری خاصی در پی دارد. و این بار موسیقی ایران طعم ترکیب شعر آزاد و ژانر موسیقی راک بلوز به سبک و روایتی متفاوت را در حافظه خود ثبت و ضبط خواهد نمود.

همکاری مشترک استاد شمس لنگرودی و حمیدرضا بصیرت در پروژه موسیقی جدید با آهنگسازی و تنظیم علیرضا خشتی و خوانندگی مشترک استاد شمس لنگرودی و حمید رضا بصیرت بروی یکی از اشعار زیبای استاد لنگرودی بزودی منتشر خواهد شد.

پیش از این استاد شمس لنگرودی در عرصه خوانندگی قطعاتی چون( یلدا،بلاچی او،تم بزا(فلکلر گیلکی، الون، آبون و خواب ) را منتشر کرده بود و همچنین «حمیدرضا بصیرت» قطعاتی چون«خاتون، وطنم، چنانم و رنگ ماه را به همراه چندین قطعه آوازی منتشر کرده است.

این اولین همکاری مشترک این دو هنرمند در عرصه موسیقی می باشد

استاد« شمس لنگرودی» (شاعر، خوانند و بازیگر ) به نام معاصر ایران و چهره محبوب و شناخته شده ادبیات است.

حمیدرضا بصیرت نیز  شاعر و خواننده ای ست  که سال های متمادی در این عرصه فعالیت داشته و دارد.

شمیلا شهرابی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.