بنیاد جهانی سُخن گُستران سبزمنش، Sabz manesh Foundation
مجموعه اشعار شاعران معاصر و شاعران جوان و بزرگترین پایگاه ادبی شعر، معرفی شاعران ، طنز، ادبیات فارسی، داستان نویسی، مقاله نویسی، و واژه سازی میباشد.

کتاب(چشمه‌ی مهر”زندگی نامه و بررسی اشعار بسم‌الله شریفی”) منشتر شد

کتاب(چشمه‌ی مهر”زندگی نامه و بررسی اشعار بسم‌الله شریفی”) منشتر شد

به گزارش سایت بنیاد جهانی سبزمنش، کتاب(چشمه‌ی مهر”زندگی نامه و بررسی اشعار بسم‌الله شریفی”) اثر پژوهشی محترمه بانو نادیه روشنگر انوری از سوی نشر سارات و واحد انتشارات بنیاد جهانی سبزمنش منتشر شد.

نشر و چاپ این کتاب ارزشمند را نخست به مولف کتاب و همه فرهنگیان تبریک عرض نموده، موفقیت‌های مزید برای شان از رب العزت خواسته وخواهانم.

واضح است در شرایط که هر روز زنان به حاشیه رانده میشوند جای افتخار و مباهات است که زنان سرزمین ما درکنار مردان آزاده و اهل ادب درساختن و باروری فرهنگ و ادبیات مان متعهدانه گام برمی‌دارند و نقش‌شان را ستوده ادا می‌نمایند و با وجود همه محدودیت‌ها ازپا ننشسته و دست از نوشتن وسرودن بر نمی‌دارند.

این اثر پژوهشی در برگیرنده دو فصل است، یعنی فصل نخست نگاهی بر سیمای بسم الله شریفی و فصل دوم فلسفه و تعبیر اشعار بسم الله شریفی را به بحث گرفته است.

نویسنده کتاب در دو فصل نکات بارز شخصیت ادبی، اجتماعی، هنری، و فرهنگی محترم بسم الله شریفی شاعر، نویسنده و پژوهشگر چیره دست سرزمین ما را به بررسی گرفته و عده‌ای محدود اشعارشان را تعبیر نموده اند.

این کتاب ازجانب نشر سارات و واحد انتشارات بنیاد جهانی سبزمنش که در برگیرنده دو فصل، ۴۵ عنوان، ۱۱۷صفحه به قطع رقعی میباشد، بعد از طی مراحل قانونی و گرفتن شابک بین المللی، رده بندی کنگره، رده بندی دیویی و شماره کتابشناسی ملی، امروز ۲۳ اسد ۱۴۰۱ خورشیدی در جمهوری اسلامی ایران به زیور چاپ آراسته گردید.

باید خاطر نشان نمود که این اولین کتاب از بانو نادیه روشنگر انوری است که از آدرس سبزمنش آذین چاپ یافته است.

امیدوارم به زودی شاهد چاپ و نشر سایر آثار از این نويسنده‌ی جوان باشیم تا فضای فرهنگی ما ازخوانش کتاب‌های ارزشمند شان عطراگین گردد.

با حرمت

رنا مقتدر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.