بنیاد جهانی سُخن گُستران سبزمنش، Sabz manesh Foundation
مجموعه اشعار شاعران معاصر و شاعران جوان و بزرگترین پایگاه ادبی شعر، معرفی شاعران ، طنز، ادبیات فارسی، داستان نویسی، مقاله نویسی، و واژه سازی میباشد.

متاورس ایرانی رونمایی شد

متاورس ایرانی رونمایی شد

ابر پروژه ملی زمین ایده آل در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با حضور عزت الله ضرغامی رونمایی شد.

ابر پروژه زمین ایده آل به همت اندیشکده سهام عدالت کشور مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده با حضور مهندس ضرغامی رونمایی شد.

مهدی خسروی مدیر انفورماتیک اندیشکده سهام عدالت درباره این پروژه توضیح داد:

اندیشکده مهندسی محتوای مدیا ایرانیان (اندیشکده سهام عدالت کشور) یک پروژه ملی به نام زمین ایده آل مشابه مگا پروژه متاورس بومی سازی کرده که مردم سهام دار اصلی این پروژه هستند در این پروژه مهم ترین بناهای گردشگری ایران به صورت سه بعدی طراحی شده و متشکل از فناوری های AR،VR،XR است و علاقه مندان میتوانند با استفاده از عینک های واقعیت مجازی، تلفن های همراه و حتی رایانه های خود وارد فضاهای ساخته شده بشوند و این بناها را با جزییات ببینند و حتی افراد که در آن لحظه آنلاین هستند بتوانند باهم مکالمه داشته باشند و از طریق آواتار خود با همدیگر در ارتباط باشند.

او ادامه داد:برای استفاده از این پروژه کاربران میتوانند با ورود به سایت zamineideal.com درخواست خود را ارائه دهند تا تمامی برنامه های کاربردی برای استفاده از این پروژه را دریافت نمایند.

سید عزت الله ضرغامی وزیر گردشگری و میراث فرهنگی با استفاده از عینک واقعیت افزوده و آواتار خود چند دقیقه در زمین ایده آل قدم زد که مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

 

سمیه بحر کاظمی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.