بنیاد جهانی سُخن گُستران سبزمنش، Sabz manesh Foundation
مجموعه اشعار شاعران معاصر و شاعران جوان و بزرگترین پایگاه ادبی شعر، معرفی شاعران ، طنز، ادبیات فارسی، داستان نویسی، مقاله نویسی، و واژه سازی میباشد.

از نشرات سبزمنش؛ چشم گِردکـ(مجموعه داستان های کوتاه هدیه حسینی) منتشر شد

از نشرات سبزمنش؛ چشم گِردکـ(مجموعه داستان های کوتاه هدیه حسینی) منتشر شد

دومین دفتر داستان­ های کوتاه بانو هدیه حسینی زیر نام(چشم گِردکـ) با ویراستاری آقای میرویس هروی(عضو مؤسسان بنیاد جهانی سبزمنش) از سوی واحد نشر بنیاد جهانی سبزمنش و نشر نوآوران شریف در تهران منتشر شد.

به گزارش سبزمنش، مجموعه داستان های کوتاه(چشم گِردکـ) تألیفِ بانو هدیه حسینی، شامل 8 قطعه داستان کوتاه  در 104 صفحه بوده که بعد از  گرفتن شابک، فیپا، رده بندی کنکره، رده بندی دیوی و شماره کتاب شناسی ملی(مجوز بین المللی) منتشر شده است.

نویسنده در بخشی از مقدمه کتاب خود نوشته است:

(این کتاب حاوی چندین داستان کوتاه است که در برگیرنده‌ی اتفاقات عجیب و از همه مهم‌تر از دست دادن کسی که بی‌نهایت دوستش داشتم، می‌باشد. این در حالی‌ست که من او را جسماً و روحاً در قلبم دارم.

من امروز او را ندارم (هرچند که من او را جسماً و روحاً در قلبم دارم) ولی خاطرات او را در این کتاب خواستم جا دهم. همان‌طور که اسم کتاب «چشم گِردگ» است، خواستم کسی که به من دختر چشم‌ گردگ می‌گفت را در این کتاب خاطره‌‌ساز کنم و ماندگار سازم.

حس می‌کنم با خواندن این کتاب آدم به زندگی امیدوار می‌شود. شاید دردناک باشد؛ ولی تا سختی را تجربه نکنی، محال است که زندگی قشنگ شود. من با نوشتن درد‌هایم اندکی از حرف‌های خودم را بیان کردم. شاید نوشتن بعضی از درد‌ها شهامت بخواهد. احساساتی که در زمان‌های متفاوت به من دست می‌داد را می‌نوشتم. این داستان‌ها برای شروع کردن یک نفس عمیق، کاغذ و قلم پر رنگ نیاز داشت. خلوت نیاز داشت که مرا غرق کند. می‌توانم بگویم که این کتاب احساسات عجیبی را در من زنده کرد.

من یک دختری‌که احساساتم را می‌نویسم و می‌گویم؛ از شما می‌خواهم که حس زیبایی را زنده نگه دارید).

با این حال ناشر کتاب در بخش سخن سبزمنش نگاشته است:

بنیاد جهانی سخن­گستران سبزمنش به عنوان یک نهادِ مستقلِ فرهنگی و جهان­شمول به قول پروفسور سید حسن امین: (به پایمردی و درایت مؤسس و دبیر­کل اجرایی آن(محترم الحاج دکتر بسم‌الله شریفی، شهروند شرافتمند، حقوقدان و شاعر افغانستانی) با رویکرد فرهنگی- ارزشی، اواخر سال 1394 خورشیدی در افغانستان تاسیس شده و اکنون در پیِ تلاش­های مؤثر دوست­داران سبزمنش از حوزه ملی افغانستان به 30کشور دنیا توسعه و گسترش یافته است).

بنیاد جهانی سبزمنش با درک رسالت فرهنگی و ارزشی؛ متعهد به تشویق و رشد شخصیت­های فرهنگی بوده، می­کوشد با نشر آثار مفید، مؤثر و مورد نیاز جامعه به ویژه شعر و ادبیات، سهمی هرچند اندک در آگاهی بخشی، توسعه­ی فکر، معنویت، فرهنگ، ادب و معرفت انسانی ایفا نماید.

واحد انتشاراتی بنیاد جهانی سبزمنش و نشر پژوهشی نو آوران شریف افتخار دارد که مجموعه­ی داستان­های کوتاه بانو هدیه حسینی زیر عنوان( چشم گِردک) که از سوی محترم میرویس هروی( عضو شورای مرکزی بنیاد جهانی سخن سخن گستران سبزمنش) ویراستاری شده است را پیشکش شما عزیزان می­نماید).

قابل یاداوری استکه واحد نشر(بنیاد جهانی سبزمنش) با تخفیف ویژه در بخش‌های:

ویراستاری، صفحه‌آرایی، طراحی جلد، دریافت مجوز‌های لازم اعم از(شابک، فیپا، مجوز چاپ، اعلام وصول) و تبدیل پایان نامه­ها به کتاب از 10 جلد الی…

در کمترین زمان با بهترین کیفیت به زبان­های مختلف از تمام کشورها در خدمت شماست!

از نشرات سبزمنش؛چشم گِردکـ(مجموعه داستان های کوتاه هدیه حسینی) منتشر شد
از نشرات سبزمنش؛
چشم گِردکـ(مجموعه داستان های کوتاه هدیه حسینی) منتشر شد

5423b0a1 F6b0 421d 8475 53699ab4445e

از نشرات سبزمنش؛چشم گِردکـ(مجموعه داستان های کوتاه هدیه حسینی) منتشر شد
از نشرات سبزمنش؛
چشم گِردکـ(مجموعه داستان های کوتاه هدیه حسینی) منتشر شد

سبزمنش را این‌جاها تعقیب نموده، حمایت نمایید:

https://t.me/sabzmanesh786

بنیاد جهانی سبزمنش

بنیاد جهانی سُخن گُستران سبزمنش

بنیاد جهانی سبزمنش=Www.sabzmanesh.net

Www.sabzmanesh.net

https://t.me/sabzmanesh786

 

https://t.me/+J1GYyew3LcUzZDFl

 

https://instagram.com/sabz.manesh?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

https://instagram.com/bismillah.sharifi?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

https://www.facebook.com/sabzmanish.network?mibextid=2JQ9oc

 

https://m.facebook.com/groups/458947199153432/?ref=share&mibextid=I6gGtw

 

https://chat.whatsapp.com/LO91fw9EXQF6Ez5ybQzFSQ

 

https://www.youtube.com/@sabzmanesh9233

 

واتساپ:

0093700720953

تماس و روبیکا:

09940789645

Www.sabzmanesh.net

[email protected]

[email protected]

سبزمنش؛ جایگاه خودباوری و خرد، پایگاه بهسازی و بهنامی و زیستگاه اندیشه ورزان‌سبزنگر بوده؛ پالایشگاه فکر و خلاقیت می‌باشد!

بسم الله شریفی

Bismillah Sharifi بسم الله شریفی

Www.sabzmanesh.net

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.