بنیاد جهانی سُخن گُستران سبزمنش، Sabz manesh Foundation
مجموعه اشعار شاعران معاصر و شاعران جوان و بزرگترین پایگاه ادبی شعر، معرفی شاعران ، طنز، ادبیات فارسی، داستان نویسی، مقاله نویسی، و واژه سازی میباشد.

(در انتظار باران) گزینه‌ی شعری سویتا رحمانی

بنیاد جهانی سبزمنش با درک رسالت فرهنگی و ارزشی؛ متعهد به تشویق و رشد شخصیت­های فرهنگی بوده، می­کوشد با نشر آثار مفید، مؤثر و مورد نیاز جامعه به ویژه شعر و ادبیات؛ سهمی هرچند اندک در آگاهی بخشی، توسعه­ی فکر، معنویت، فرهنگ، ادب و معرفت انسانی ایفا نماید.

گزینه شعری بانو سویتا رحمانی(در انتظارباران) از سوی واحد انتشاراتی بنیاد جهانی سبزمنش و نشر دانشیاران در 80 برگ بعد از طی مراحل قانونی و گرفتن شابک بین المللی، رده بندی کنگره، رده بندی دیویی و شماره کتابشناسی ملی، تن پوش چاپ به تن کرده و به زیور چاپ آراسته گردید.

شاعر زیبا بیان ما(سویتا رحمانی) در کنار سرایش شعر و آموزگاری، به عنوان یک دکتر(پزشک) خوب و متعهد در بخش صحت(بهداشت) صاحب دستاورد خوب بوده و در میان مردم از شهرت نیک و بسزایی برخوردار است. ما در بنیاد جهانی سبزمنش مفتخریم که بانو رحمانی را در کنار سایر دوستداران سبزمنش به عنوان عضو ارشد و فعال با خود داریم.

بنیاد جهانی سبزمنش با درک رسالت فرهنگی و ارزشی؛ متعهد به تشویق و رشد شخصیت­های فرهنگی بوده، می­کوشد با نشر آثار مفید، مؤثر و مورد نیاز جامعه به ویژه شعر و ادبیات؛ سهمی هرچند اندک در آگاهی بخشی، توسعه­ی فکر، معنویت، فرهنگ، ادب و معرفت انسانی ایفا نماید.

بنیاد جهانی سخن گستران سبزمنش به عنوان یک نهادِ مستقلِ فرهنگی و جهان شمول به قول پروفسور سید حسن امین، به پایمردی و درایت مؤسس و دبیر­کل آن محترم الحاج دکتر بسم‌الله شریفی(شهروند شرافتمند، حقوقدان و شاعر افغانستانی) با رویکرد فرهنگی- ارزشی، اواخر سال 1394 خورشیدی در افغانستان تاسیس شده و از اثر تلاش های مؤثر دوستداران سبزمنش از حوزه ملی افغانستان به 25 کشور دنیا توسعه و گسترش یافته است.

بنیاد جهانی سبزمنش با درک رسالت فرهنگی و ارزشی؛ متعهد به تشویق و رشد شخصیت های فرهنگی بوده، می­کوشد با نشر آثار مفید، مؤثر و مورد نیاز جامعه به ویژه شعر و ادبیات، سهمی هرچند اندک در آگاهی بخشی، توسعه­ی فکر، معنویت، فرهنگ، ادب و معرفت انسانی ایفا نماید…

نمونه های شعری در انتظار باران:

انتظار باران

چه لذتیست تو گویی که در بهارانیـم

چو غنچه تنگ در آغوش گرم پنهانیم

 

به‌هم شبیه و به‌هم بی‌بهانه محتاجیم

چه مبتلا­ايم و هر نانوشته می‌خوانیـم

 

چگونه مست نموده هوای وادی عشق

كه موج سركشِ درياي درد و طوفانیم

 

در آســتان پر از عــشق می‌تپید نفس

که گویی سایل و درویش درب سلطانیم

 

حدیث­تازه مرا نیست سوز هجران است

بســـان لاله‌ای در انتــــظار بارانیــم

 

شور وشر

 

کرد آیا هیــچ تأثیــری سرشکم بر دلت؟

رفتی و هرگز نپرسیدی چه باشد مشکلت

 

لعن و نفرین بر جدل­های تکدر آفـــرین

می­شوم غمگین از این رفتار پوچ و باطلت

 

خوش نشستی بر دلم، مهر تو شوق زندگیست

غافلی اما و محــزونم ز قلـــــب غافـــلت

 

گه طبیبی و مرا با عشق درمان میکنی

گه هلاکم می­کنی با فــتنه‌های هائلت

 

ای­که هر دم با خیـــالت دلخوشم، آخر بگو:

کی به پایان می­رسد شور و شر بیحاصلت؟

 

دست¬هایم سوی حق بالا و لب نجوا کنان

از خدا خواهـــم وصالت را، بیایم منزلت

 

لطف کن مرهم به قلب این من بیـمار شو

ای‌که دل بردی و دلداری و دل شد مایلت

 

واحد نشر(بنیاد جهانی سبزمنش) با تخفیف ویژه در بخش‌های:

ویراستاری، صفحه‌آرایی، طراحی جلد، دریافت مجوز‌های لازم اعم از(شابک، فیپا، مجوز چاپ، اعلام وصول) و تبدیل پایان نامه­ها به کتاب از 10 جلد الی…

در کمترین زمان با بهترین کیفیت به زبان¬های مختلف از تمام کشورها در خدمت شماست!

اگر میخواهید کتاب¬های شما با ستانداردهای جهانی چاپ شود و در سایت های مختلف دنیا از جمله: (سبزمنش و عقاب نیوز) به معرفی گرفته شود؛ انتشارات سبزمنش را انتخاب نمایید.

واتساپ: 0093700720953/// شماره تماس و واتساپ در ایران: 09940789645

ایمیل:

[email protected]

[email protected]

سایت سبزمنش:

www.sabzmanesh.net

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.