بنیاد جهانی سُخن گُستران سبزمنش، Sabz manesh Foundation
مجموعه اشعار شاعران معاصر و شاعران جوان و بزرگترین پایگاه ادبی شعر، معرفی شاعران ، طنز، ادبیات فارسی، داستان نویسی، مقاله نویسی، و واژه سازی میباشد.

کتاب باران احساس چاپ و رونمایی شد

کتاب باران احساس چاپ و رونمایی شد

محفل رونمایی (کتاب باران احساس)  به قلم مهدی صابری (صابر) عضو فعال بنیاد جهانی سبزمنش در سالن همایش های مجتمع فرهنگی امام رضا علیه السلام درچهارشنبه ١۴٠٢/١٢/١۶در  پارک ملت مشهد برگزار شد.

به گزارش سبزمنش، در این مراسم مهدی صابری با تخلص ادبی (صابر) جانباز، نویسنده، شاعر، عضو فعال انجمن نویسندگان اهل قلم خراسان و عضو فعال بنیاد جهانی سبزمنش گفت:  در واقع هدف از گرد آوری مجموعه ی » باران احساس « این بوده که سکوی پرتابی  باشد برای شاعرانی که شهامت قلم رقصانی را دارند و انگیزه ای شود تا در آینده ای  نه چندان دور با قلمی توانمند در عرصه شعر و ادب فعالیت های برتری داشته باشند.

وی افزود:  کتاب باران احساس  مجموعه ای از این آثار و اشعاریست که  با کوشش و قلم توانمند نویسندگان و شاعران معاصر به رشته تحریر درآمده است.

3e4fc11f 9091 46aa A955 13e58113f03a Ba410251 3923 4566 Afe2 F618b1d1141a

این نویسنده که قبلا کتاب های (بهار همیشه بارانیست) و (قایق های کاغذی) را به چاپ رسانده بود بیان کرد:

امید آنکه تمام مردم سرزمینم زندگی پر از احساسات پاک و اندیشه های نوینی  همراه با قلبی پر از مهربانی داشته باشند خصوصا جوانان پاک اندیش ایران عزیزم در انتهای مراسم نیز که با جمعی از ادبا، نویسندگان، شعرا، شخصیت های ادبی و خانواده انجمن نویسندگان اهل قلم خراسان همراه بود از کتاب باران احساس به قلم مهدی صابری (صابر) و با حضور محمد حقیقت خواه دبیر انجمن اهل قلم رونمایی شد.

اینک پی دی اف کتاب تقدیم شما:

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.