بنیاد جهانی سُخن گُستران سبزمنش، Sabz manesh Foundation
مجموعه اشعار شاعران معاصر و شاعران جوان و بزرگترین پایگاه ادبی شعر، معرفی شاعران ، طنز، ادبیات فارسی، داستان نویسی، مقاله نویسی، و واژه سازی میباشد.

نام مهدی بیرانوند”روژمان” عضو بنیاد جهانی سبزمنش در کتاب رکوردهای جهانی نیجریه ثبت شد

نام مهدی بیرانوند"روژمان" عضو بنیاد جهانی سبزمنش در کتاب رکوردهای جهانی نیجریه ثبت شد

به گزارش نمایندگی دفتر یونسکو در نیجریه نام مهدی بیرانوند “روژمان”عضو فعال بنياد جهانی سبزمنش، روزنامه‌نگار و نویسنده ایرانی به پاس ارائه خدمت در زمینه صلح، آموزش، حقوق بشر و آگاهی اجتماعی در کتاب رکوردهای جهانی کشور نیجریه به مدیریت پروفسور عیسی بوهاری ثبت شد.
این اولین بار است که نام یک روزنامه‌نگار و نویسنده ایرانی با تایید اتحادیه خلق های جهان، استاندارد بین المللی کتاب و یونسکو در این کتاب ثبت شده است. همچنین دفتر سازمان حقوق بشر و صلح ” لیوی ” نیز از مهدی بیرانوند بصورت جداگانه با اهدا لوح یادبودی تقدیر و تشکر کرد‌.

درمتن اعطای این جایزه جهانی آمده است:

عنوان رکورد جهانی بشردوستانه و اجتماعی
این جایزه تقدیم می شود به:
نویسنده و روزنامه‌نگار مهدی بیرانوند از ایران
برای عملکرد عالی شما در زمینه انسانیت، پیوند صلح، آموزش، محیط زیست، فرهنگ صلح، حقوق بشر، آگاهی اجتماعی و سایز زمینه های برجسته برای عملکرد تاثیرگذار فداکاری و سخت کوشی شما که الهام بخش نسل جوان است. فعالیت و کار شما بطور گسترده در سطوح دیگرنیز شناخته شده است. برای شما در تلاش های آینده و زندگی آرزوی موفقیت داریم.

پروفسور عیسی بوهاری
بنیانگذار کتاب جهانی رکورد های نیجریه

قابل ذکراست مهدی بیرانوند ” روژمان ” نویسنده، پژوهشگر، روزنامه‌نگار و شاعر متولد سال ۱۳۷۳ در شهر بروجرد فارغ‌التحصیل مهندسی نرم افزار، مدرس سواد رسانه، سرپرست نویسندگان خانه ناشران تهران ” حوزه مشق “،دانشجوی مقطع دکتری صنایع دارویی، قائم مقام خبرگزاری سراسری اعتلای ایران، مدیر خبری رسانه ایرانیان اروپا در برلین ، دارنده دکتری روزنامه‌نگاری و نویسندگی کشور لبنان و نویسنده ۱۲ عنوان کتاب در حوزه ( رسانه، ادبیات، پژوهش های سیاسی، تاریخی و ورزشی ) و صاحب مقالات isc می باشد که تاکنون در رشته های مختلف موفق به کسب جوایز و عنوان های کشوری و بین المللی شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.