بنیاد جهانی سُخن گُستران سبزمنش، Sabz manesh Foundation
مجموعه اشعار شاعران معاصر و شاعران جوان و بزرگترین پایگاه ادبی شعر، معرفی شاعران ، طنز، ادبیات فارسی، داستان نویسی، مقاله نویسی، و واژه سازی میباشد.

از دو کتاب‌ جدید دکتر بسم الله شریفی در شهرستان نایین/ ایران رونمایی شد

به گزارش سبزمنش، درنشست ادبی انجمن جلوه نایین که عصرجمعه1401/9/25 در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاداسلامی نایین برگزار گردیده بود از کتاب “هوشنگ؛ ابتهاجی که سایه شد”و “بیا تا همدلی را باز خوانیم” با حضور مؤلف و سراینده این دو اثر(دکتر بسم الله شریفی، مؤسس و دبیرکل بنیاد جهانی سبزمنش) با برگزاری مراسم ویژه رو نمایی گردید.

در این جلسه که جمعی از شاعران و علاقه‌مندان فرهنگ وادب حضور داشتند دکتر بسم الله شریفی(شاعر و ادیب نام آشنای جغرافیای زبان فارسی) به روند شکل گیری اثر “هوشنگ؛ ابتهاجی که سایه شد”اشاره کردند و به تبیین رسالت بنیاد جهانی سخن گستران سبزمنش در راستای تاکید بر اشتراکات فرهنگی کشورهای فارسی زبان پرداختند.

دکتر رحمانی از استادان دانشگاه نیز به تلاش های پیگیر دکتر شریفی در راستای تشکیل بنیاد جهانی سخن گستران سبزمنش و فرهنگ پربار فارسی و یکپارچگی واتحاد بین فارسی زبانان دنیا اشاره کردند.

در ادامه پس

از شعرخوانی آقای کیهان ژولیده( انارکی)، آقایان عبدالحمیدمرزوق، دکترعلی رضاعرب، محمدعلی مصاحبی، محمدحسین بخشی، سیدمحمود رضوی، حسن همایونفر، علیزاده و بقایی و خانم ها؛ احمدی، بلوچی وطلاکش به شعرخوانی پرداختند.

همچنین در فواصل اجرای برنامه ها آقایان حسن حیدریان و عبدالحسین سلطانی و حسین پورفتاحی با نی نوازی جناب موسوی به اجرای آواز وموسیقی سنتی پرداختند.

محفل با سپردن لوح و نشان بنیاد جهانی سبزمنش به آقای ژولیده انارکی و آقای مرزوق( اعضای هیئت مؤسسان انجمن ادبی جلوه) در فضای همدلی به پایان رسید.

1 نظر
  1. Sabz Logo
    Nasrin می گوید

    درودها وعرض تبریکات برشما جناب شریفی ارجمند ودرودها بر دوستان گرامیمان در شهر نائین همچنین شاعر خوشنگار ما جناب کیهان ژولیده انارکی ارجمند انشالله همیشه موفق وموید باشید
    🍃🌺🍃🌺

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.